Monday, November 19, 2007

مابعرفش أكون غيري .. بس جيت في زمن غيري



إحنا اللي غلط ..
صدقني الغلط مننا والعيب فينا إحنا ..
إحنا اللي دايما متوقعين غير اللي بنلاقيه من اللي حوالينا ..
إحنا دايما اللي متوقعين اللي عمره ما بيصدر من اللي حوالينا ..
إحنا الغلط والعيب فينا أنا وانت يا قلبي ..
أنا وانت يا قلبي ياللي مش عارفه مين فينا اللي معذب التاني ..
أنا اللي متعذبة بيك لإنك قلبي ..
ولا انت اللي متعذب بيا وللأسف قلبي ..
لو كنت انا اللي متعذبة بيك فأنت قدري ..
ولو كنت انت اللي متعذب بيا فسامحني مابعرفش أكون غيري ..
بس معلش جيت في زمن غيري ..

.....................


ما أصعب أن تشعر بالبرد بداخلك في حين أن الجو المحيط بك حار جدا ..

2 comments:

Anonymous said...

لأ.. لأ
بصي انا مش قادرة بجد
أحلى بوست قريته عندك يا عبير
راااااااااائع على رأي واحد صاحبنا
عبير.. الله!! ما انتي كويسة اهوه
يا دي النيلة انتي هتعجبيني ولا ايه؟ لاااااا حاسبي على نفسك كده
انتي هتاخدي عليا ولا ايه
سكر

عاشقة القمر said...

يا دي النيلة انا مش انتي .. هو انا كل ما هكتب حاجة هتقوليلي ما انتي طلعتي كويسه اهوه .. هو انتي كنتي شايفاني مزفتة طيب ولا ايه .. اعجبك ؟ .. ياااااه هعجبك فعلا ؟ .. طب ربنا معايا بقى وينولني اعجاب سعدتك يا جميل ..