Thursday, July 31, 2008

.. أجازة مصيف


هدوم .....وشنط ....... وكتب ........ وقلم ........وكشكول ........ وكركبه...... كركبه....... كركبه .. آآآآآآآآآآآآآآآآآآه
لا بسيطة ما تتخضوش ده آثر التحضير للمصيف
:)
يا عيني همشي واسيبكم اسبوع بحااااااله .. معلش معلش ماتزعلوش .. لالالا مش عايزة حد يعيط ده هو اسبوع واحد وراجعه تاني ان شاء الله على قلبكوا
:)
ايه رأيكم في الجو ده .. انا قلت بدل ما اغيب كده فجأة في ظروف غامضة أجي اقولكم اني ماشيه واوصيكم على بعض وعلى البلوج وعلى البنت ميرو حبيبتي احسن قاعدة لوحدها
خلوا بالكم من بعض يا ولاد وبلاش مشاكل وماتضربوش بعض .. حبو بعض كده والعبوا مع بعض ما تتخانقوش - على رأي طنط نيلي - مش عايزة ارجع الاقي حاجة مكسورة ولا متبهدله واللي هيقعد كويس ويسمع الكلام هجيبله حاجة حلوة وانا جايه - ده كلام طبعا ولا هتشوفوا حاجة - هههه
يلا اسيبكم انا بقى واكمل كركبة
هتوحشوني موووووووت
وابقوا عبروا التاج اللي كلكم متكهربين منه ده
:)

الصورة على فكره من تصويري الفزززييييييييع *
والحاجة اللي ماحدش مصدقها من السنة اللي فاتت لغاية النهاردة ان ده شروق مش غروب
وحياة ربنا شروق
:)

17 comments:

كراكيب said...

بقى دي صحوبيه دي
تسافر وتسيبني لوحدي
حسبي الله ونعم الوكيل
واهو موبايلي باظ امبارح شوفي بقى هنتصل ببعض ازاي
اشتريلك لاب توب ع الماشي كدة وانتي مسافرة علشان نتكلم على النت
هااا واللا انتي عندك اختيار تاني؟؟
يلا بقى انا قايمة افطر

Anonymous said...

مع السلامة يا روحي،، مع السلامة يا بيرو،، مع السلامة بأه،، مع السلامة يا عبير،، يختييييييييي طيب حضر مش هعيط ولا هتشحت أهوه سكت أهوه واهوه كمان
اجري بأه وسيبي ديل الجيبة،، يا بت كم البلوزة،، يووووووه خديها خديها عجباكي الجزمة؟ خدي فردة وانتي ماشية

قلة،، زير يا ناس ارميهم،، لولولولولولوي

هتوحشينا عبير

وش بيتنهد وحاطط ايده على خده

مها ميهوووو

إبن مصر said...

مع الف سلامه وبجد والله هتوحشينا جدا جدا وان شاء الله نكون مؤدبين بس مش تنسى العسليه
وخلى بقا ميرو تيجى كل شوبه تبص على المدونه
اصل حد يسرقها
تيجى بالسلامه
والله هتوحشينا :-h
:-h8->

blue-wave said...

تروحى وترجعى بالف سلامه
وعلى فكرة
حلوة اوى الصورة

عاشقة القمر said...

ميرو يا حبي اعمل ايه طيب مصيف بقى .. وانا كنت ناقصه تليفونك ده كمان فعلا .. وسيلة الاتصال الاساسية .. يلا بقى ربنا يسهل ونتصرف في حاجات تانية
هتوحشيني موووووت يا حبي

عاشقة القمر said...

ميهووووو
ايه ده انا هوحشك ولا ايه .. ده انا قولت هترتاحي مني اسبوع بحاله لا تردي عليا في التليفون ولا تشوفيني في بيتكم .. بس بما ان تليفون اختك باظ يبقى احترسي من تليفون البيت هتلاقيني عليه كتييييير .. وراكي وراكي
:)

عاشقة القمر said...

ابن مصر
ربنا يخليك يا جميل .. انتوا كمان هتوحشوني جداااا جدا خلو بالكم من بعض بقى ومن البلوج لغاية ماارجع ان شاء الله وانوركم من تاني
ايه رأيك في الحتة التواضع دي
:)

عاشقة القمر said...

ومع آخر كومينت هقدر ارد عليه قبل ما اسافر
blue-wave ..
الله يسلمك .. وميرسي كتيييييير على ملاحظتك على الصورة
:)

Bob said...

تروحى وتيجى بالسلامة ياعبير بس مقاتيش هتروحى فين يلا مش مهم وعقبال المصيف الجاى
صديق جديد

Cold air said...

ازيك يا عبير
وجميلة أوي صورة الغروب دي

^_^ هه ^_^ هه ^_^

خلاص متزعليش شروق شروق
المهم الصورة جامدة
و تروحي و تيجي بألف سلامة و شوية هدايا حلوين كده ^_^ حاجة بسيطة

مع تحياتي

funckydoctor said...

ترجعى بالسلامة ان شاء الله
ابفى صيفيلى معاكى
لحسن أما ما عنديش أجازة
:'(

كراكيب said...

انتي يا بت انتي يا بت انتي يااااااابت

وحشتيني جداااااا

وكل يوم بدخل اتطمنلك على البلوج
هي كويسة وزي الفل وصاحبتها واحشاها

يلا اتبقى يومين واشوفك
اعملي حسابك اني جايه ابات عندكوا كمان

في اعتراض؟؟؟

عاشقة القمر said...

سلامو عليكووووووو
انا جيت يابني ادمين .. مع اني ما كنتش جايه :) تعرفوا في التفاصيل بإذن الله المهم انكم وحشتوني مووووووت
استنوا بقى اما نرد على الناس الكويسه اللي جت قبل ما نبدأ في التفاصيل

عاشقة القمر said...

bob ..
الله يسلمك يا جميل .. وانا كنت في بلطيم لو كنت تسمع عنها ولو ماكنتش تسمع عنها فده امر طبيعي وانا متعودة عليه يعني ماتقلقش على نفسك
:)
نورتني واسعدني وجودك كصديق جديد

عاشقة القمر said...

cold air ..
هههههههه .. والله العظيم شروق شرووووووووق .. احلف يعني
:)
الله يسلمك يا قمر وبالنسبة للهدايا فماتقلقش جايه ايدي فاضيه
:)

عاشقة القمر said...

funckydoctor ..
ياعيني ماعندكش أجازة تصيف فيها في الحر اللي احنا فيه ده .. والله حرام
ربنا معاك ويارب تجيلك اجازة فجأة كده تروح تصيف وترجع بسرعة .. منورني جدا يا دكتور

عاشقة القمر said...

ميرو حبيبتي
اعتراااااااض ؟؟؟؟ اعتراض ازاي بس .. ده انا افضيلك الاوضه والبيت كله .. وامشي انا كمان
:D
ومراقبة البلوج يا باشا تتردلك وانتي في المصيف بإذن الله