Saturday, February 16, 2008

Happy Birth Day To Me ..




حادي بادي يويو .. حادي بادي يويو ..
يللا حالا بالا بالا حيوا ابو الفصاد هيكون عيد ميلاده الليلة اسعد الاعياد فليحيا ابو الفصاد هيييييييييييييييه ..
عيد ميلادي ال20 .. ياااااااااااه ال20 .. ايون ال20 ..
وعشان هو عيد ميلادي ال20 .. وبما ان الواحد مش كل يوم هيبقى عنده 20 سنة فالكل قرروا اني لازم يتعمل لي عيد ميلاد .. ولسه هقول ياااااااخونا .. قالولي ششششش هيتعمل عيد ميلاد مالكيش دعوة .. هو كان عيد ميلادك :D
وكان عيد ميلادي ال20 .. ماماتي نزلت جابت كل الحاجات .. وميرو صبحتي وحبيبتي جت وفضلنا نعلق فيهم ونوضب في الحاجات واليكم بعض لقطات عيد ميلادي ال20 ..

وده حرف الإيه اللي هو اول حاجة عملناها انا وميرو واللي كان المفروض هيبقى بدل الإيه بيرو .. بس الظروف بقى ..

والعشرين دي اللي كانت تاعبة بابا نفسيا .. أصلنا قعدنا نعمل فيها ساعة تقريبا :D

ودي صور التورتة من كل الاتجاهات تقريبا .. مش عارفه ليه ميرو كانت مصممة تصورها كل الصور دي .. بس ما علينا ..


ودول بعد ما ولعت الشمع واتلسعت ..


وبجد كان يوم حلو اوي وانا اتبسطت فيه جدا بكل حاجة في اليوم وبكل اللي شاركوني احتفالي بيه .. ربنا يخليهملي كلهم كلهم كلهم .. وكان ده عيد ميلادي ال20 .. كل سنة وانا طيبة ..

5 comments:

a.aTeYa said...

كل سنه و انتى طيبه يا عبير و عقبال مليون سنه فى طاعه الله يا رب و تحققى كل اللى تتمنيه .. و مش عارف اقول ايه :D

بس كل سنه و انتى طيبه فعلا

كراكيب said...

بت بت بت بت بت كل سنة وانتي طيبة يا عبير حياتي.. وعقبال كدة يارب لما تحتفلي بعيد ميلادك وانتي في بيتك جنب جوزك وعيالك "دعوات الستات الكبار في أعياد ميلاد البنات"
http://krakeeb-miro.blogspot.com/
ده العيد ميلاد اللي انا عاملاهولك عندي على البلوج
واي خودعة يا بيرو
بحبك

عاشقة القمر said...

وانت طيب يا حمادة .. ميرسي فعلا :D


ميروووووووووووووو ..
صباح السياح والفضايح يا حبي على اللي انتي عملاه في البلوجر عندك .. وشكرا يا حبيبتي على دعوة الستات بتاعتك دي اللي اتقالتي 77 مرة في اليوم ده .. وشكرا يا حبي على كل الحاجات

Da VinCi said...

كل سنه وانتىطيبه يا عبير .. معلس بقى كل مره تيجى منى متأخره .. مش عارف امتى هتيجى فى وقتها .. بس اوعدك فى يوم هتيجى فى وقتها:d ويارب تكبرى كده وتبقى عندك بتاع خمشين شنه .. او ميه وخمشين .. على حسب

عاشقة القمر said...

مش عارفه والله انا كمان امتى هتيجي في وقتها واعمل ايه انا بس في تأخير الناس ده مش عارفه السنة دي عجيبة اوي .. بس طبعا وانت طيب يا دادا وربنا يدينا ويديك طولة العمر ..